Witam
Mam na imię Michał (lat 18) jestem uczniem technikum wojskowego sił powietrzno desantowych w Krakowie . Jestem wesołym ale wymagającym gościem . Lubie się męczyć gram na harmonijce i jestem wielkim fanem dżemu . Czytać za bardzo nie lubię ale uwielbiam książki Wojciecha Cajrowskiego i Stevena Kinga . Kinga dlatego lubię bo jego książki należą do tych którymi nie wolno rzucać bo można zabić . Zabawę z WoW zacząłem jakieś 4 lata temu i mnie to bardzo spodobało . Ale przede wszystkim jestem wielkim fanem cal of duty mam wszystkie części Ale przede wszystkim jestem za***istym gościem ;p
1: Gyton
2: 80 lvl
3: dreanai
4: Paladin
5:Main spec - Retri dps 5,1k gs / off spec prot tank 4,3k gs
6: JC 9 najważniejsze gemy ) i mining ( ful)
7:Jestem graczem nastawionym głównie na PvE. Na rajdy stawiam się w pełni gotowości. Od zapisu w GC, poprzez punktualne stawienie się o wyznaczonej godzinie do posiadania przy sobie jedzonka, flasków, potionów i scrolli. Znam również taktyki od Naxxa, po ToGC. Posiadam także TS.( pozwoliłem sobie skopiować bo lepiej bym to nie określił )
8: jestem w trakcie exp wariora i dk ale są to jeszcze lowlevel i nie są warte zainteresowania .
10:Swoją przygodę z wow zacząłem 4 lata temu na sunwellu . Ale grałem także na innych serwerach takich jak molten , czy sam global ale nie mam kasy by dalej na nim grać ;/grałem kilkoma klasami ale paladyn to moje powołanie na globalu miałem 3 paladynów na 80 ( 1 pvp i 2 pve) Gram bo lubię a szczególnie jak mam doła tak jak teraz bo rzuciła mnie dziewczyna którą kocham nad życie :(. Gram zwykle 3-4h dziennie . Zapisuje się na raidy i stawiam się 100% a jak będzie jakaś nagła sytuacja zgłoszę to wcześniej .Byłem w wielu gildiach np: Bad boys , Don t make love warcraft , Rebore riders , Stalowa gwardia , i swojego czasu Gwardia Przymierza ale w żadnej z gildi nie czułem się swobodnie i myślę ze wspominają mnie dobrze ;D