Klasa: Death Knight
Rasa: Human
Wysłany: 2012-02-03, 20:46 Podanie - Lichfist
Coś o sobie
Krzysiek, lat niedlugo 24,student na Politechnice Białostockiej. Moje zainteresowania są raczej standardowe, tj. w głównej mierze muzyka, film, jeśli trafie na kawałek ciekawej książki to również nie pogardzę (ze szczególnym wskazaniem na fantastykę wszelkiego rodzaju, chociaz nie tylko). Ostatnio bardzo interesują mnie sposoby na odpalenie diesla na 30 stopniowym mrozie . W Wow gram od okolo 4 lat, na początku głównie pvp (serwer Andeeria), na dzien dzisiejszy zainteresowany jestem głównie pve, przed Wowem grywałem w różnego rodzaju gry, zaczynajac od age of empires II, pierwszych części THPS, DMC 3, 4.
Postać, którą chcę dołączyć:
1. Nick
Lichfist
2. Poziom
80 lvl
3. Rasa
Human
4. Klasa
Death Knight
5. Main spec, gs: xxx / off spec, gs: xxx
Main spec – frost DW dps, gs: 4660; off spec – frost pvp, ok 4.500
6. Profesje (ewentualne wskazanie receptur)
herbalism/inscription 450 (nie mam wszystkich glyphow)
7. Preferencje PvP, czy PvE. Wybór uzasadnić.
Nastawiony jestem, jak juz wcześniej pisałem głównie na pve, pvp sporadycznie, gdy naprawde nie mam co zrobić z wolnym czasem. Znam taktyki na Naxx(wszystkie taktyki znam, nie wszystkie niestety w praktyce), część Uldu(powód jest prosty, mało gildii jest aktualnie zainteresowanych raidowaniem ulduaru), OS, ToC(niestety nie znam taktyk na wersję heroic). Oczywistym jest że mając w perspektywie raid na bossa którego wcześniej nie robiłem, staram się zapoznac z taktyką wcześniej czy to w formie pisemnej, czy też na yt. Jeśli zapisuję się na raid to się na niego stawiam(chyba że wynikną jakieś naprawdę ważne sprawy które mi to uniemożliwią, jeśli nie jest to sprawa życia i śmierci a wyjdzie przed raidem, staram się zmienić swój wpis przynajmniej na dzień przed raidem)
8. Jeżeli posiadasz alty, którymi aktywnie grasz - podaj podstawowe informacje dotyczące ich speców/gs'u/profesji.
-Zte, Warlock 4.2k gs spec:demonology, profek brak